5 wskazówek, jak zmniejszyć depresję

Podczas gdy Covid i złe warunki ekonomiczne zaczynają dotykać ludzi na całym świecie, coraz więcej osób cierpi na depresję. Im bardziej koncentrujemy się na wydarzeniach informacyjnych i koniunkturze, tym bardziej jesteśmy przygnębieni. Niezależnie od tego, co uważasz za przyczynę swojej depresji, poniższe pięć prostych wskazówek gwarantuje, że znacznie ją zmniejszysz.

1. Nie czytaj gazet

Gazety publikują negatywne historie przez większość czasu. Nawet w spokojnych okresach, gazety znajdą najgorsze w ludzkości i umieszczają negatywne historie na wyświetlaczu w celu promowania sprzedaży i abonentów. Historie skupione na wirusie, śmierci, zniszczeniu, zagładzie i rozpaczy obfitują w gazetach.

Nie przegapisz żadnej wiadomości. Przyjaciele, rodzina i twoja lokalna syrena przeciwlotnicza będą cię informować, jeśli twoja uwaga jest potrzebna. Zwracaj uwagę tylko na te rzeczy, które możesz kontrolować w swoim życiu.

Przestań czytać gazety i zmniejsz negatywny dopływ informacji do swojego mózgu.

2. Wyłącz telewizor

Oglądanie i słuchanie o strasznej gospodarce i stratach związanych z Covid przyczyni się do depresji. W rzeczywistości gwarantujesz uczucie bezradności. Bezradność pozwala depresji się rozwijać. Jeśli naprawdę musisz oglądać lub słuchać tego rodzaju wiadomości, obiecaj sobie, że zakopiesz się w filmach dokumentalnych, które z pewnością pojawią się w ciągu następnych 5 lub 10 lat. Sposób, w jaki możesz wyeliminować większość negatywnych danych wejściowych do swojego mózgu jest przez ustawienie go na bok na randkę gdzieś w przyszłości. Gwarantuję, że w przyszłości, nie znajdziesz to bardzo interesujące.

Gdy goście przychodzą do domu, upewnij się, że wyłączyłeś telewizor i nie wyłączaj go. Telewizyjni nadawcy wiadomości walczą o uwagę twoich gości, gdy promują rozpacz, wojnę, śmierć i zniszczenie z wieloma nagłówkowymi przerwami w wiadomościach. Te małe banery, które pojawiają się na dole ekranu, przyciągają waszą uwagę i zawładną waszą świadomością. Telewizja będzie zmniejszać twój pozytywnego ducha.

3. Mów dobre rzeczy o innych

Moja mama zawsze mówi: „Jeśli nie możesz powiedzieć nic miłego o innych, nie mów nic w ogóle”. Jednak, gdy znajdziesz się w rozmowie i krewny mówi: „Pamiętasz wujka?” „Odpowiedz: „Tak, wujek był alkoholikiem i był najbardziej dobroczynną osobą, jaką kiedykolwiek spotkałem”.

Połącz negatywne stwierdzenie Twojego przyjaciela o wujku z pozytywnym. Ustaw się w ten sposób, aby znaleźć pozytywy w każdym stwierdzeniu, a będziesz utrzymywał negatywne myśli i depresję z przejęcia swojego życia.

Og Mandino, wielki motywator, powiedział kiedyś: „traktuj każdego, kogo spotkasz, tak jakby miał umrzeć przed północą”. „Twoje życie już nigdy nie będzie takie samo”.

4. Zdobądź się na ćwiczenia fizyczne

Dorośli zapominają o ćwiczeniach fizycznych, gdy cierpią na depresję. Upewnij się, że ćwiczysz codziennie i wysyłasz więcej tlenu do swoich komórek mózgowych. Rezultat ćwiczeń poprawi twoje zdrowie, jak również twoje nastawienie.

5. Oddychaj głęboko i zrelaksuj się

Wykonaj następujące ćwiczenie oddechowe, aby zrelaksować swoje ciało i umysł.

Oddychaj głęboko i zrelaksuj się. Przez 2 lub 3 minuty co godzinę rób sobie krótkie wakacje umysłowe.

Możesz wykonać to ćwiczenie stojąc w kolejce do kasy w supermarkecie lub słuchając innych podczas rozmowy telefonicznej. Możesz wykonać to ćwiczenie w domu lub w pracy.

Weź trzy głębokie oddechy i zrelaksuj się. Podczas wdechu skoncentruj się na spokojnych i pokojowych myślach. Możesz pomyśleć o relaksie w górach, nad oceanem lub w swoim ulubionym pokoju w domu.

Przy wydechu skoncentruj się na wypchnięciu napięcia z płuc.

Skup się na pozytywnych obrazach w swoim życiu. Skup się na śmiechu, miłości, podekscytowaniu i nadziei.

Wdychaj i wydychaj według tego schematu, aż poczujesz się lepiej. Jeśli będziesz często praktykować to ćwiczenie, zauważysz wspaniałe zmiany w swoim spojrzeniu i innych aspektach swojego życia.

Zmniejsz swoją depresję już teraz! Ciesz się swoją rodziną, przyjaciółmi i życiem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *